Annons

Klocka gick sönder – butik vill inte häva köpet

Växjö • Publicerad 8 november 2019

En person köpte en klocka på nätet. Efter ungefär ett år hade flera saker gått sönder, bland annat infästningen av armbandet.

Kunden valde att ta sig till firmans butik i Växjö för att få hjälp men butiken ville inte häva köpet utan skickade klockan på reparation. Nu har kunden vänt sig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) och vill ha hjälp att få köpet hävt och få tillbaka närmare 2 500 kronor, skriver Sydöstran.

Här saknas innehåll

Oscar AppelgrenSkicka e-post
Så här jobbar Vxonews med journalistik. Uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.
Annons
Annons
Annons
Annons