Annons

Växjö kommun inleder telefonundersökning

Växjö • Publicerad 18 november 2019
.
.Foto: PETER HOLGERSSON

Under måndagen inleds Växjö kommuns undersökning av servicen. Framöver kommer en del av de som ringer till Kontaktcenter att bli uppringda efter samtalet för att svara på frågor om servicen som gavs. Frågorna kommer att handla om hur personerna upplever den hjälp och det bemötande som de fick i kontakten med kommunen.

”Syftet med undersökningen är att Växjö kommun, med hjälp av invånare och andra som ringer in, få ett kvitto på hur kommunens service upplevs. På så sätt kan Kontaktcenter, tillsammans med ansvariga tjänstepersoner på förvaltningar och bolag, snabbt agera på dessa synpunkter”, skriver Växjö kommun på sin hemsida.

Här saknas innehåll

Oscar AppelgrenSkicka e-post
Så här jobbar Vxonews med journalistik. Uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.
Annons
Annons
Annons
Annons