Växjöbolagens gemensamma satsning – ska hitta billigaste snusprillan
De två Växjöbolagen Bizkit och Advisory gör nu gemensam sak. Deras nya satsning har som syfte att hitta den billigaste snusprillan.
Nya sajten prilljakt.nu lanseras där den som söker ska hitta sin favorit inom nikotin, tobak eller nikotinfritt. ”Prilljägaren” letar sedan fram det billigaste priset.
– Med vårt unika scrapingverktyg analyserar vår ”Prilljägare” svenska e-handelssajter dygnet runt, året om. Är man som besökare det minsta osäker på om priset verkligen stämmer, kan besökaren direkt skicka iväg Prilljägaren på ett eftersök! Han sätter då full fart i E-handelsdjungeln för att jaga fram det aktuella, lägsta priset, säger David Berglund, Bizkit i ett pressmeddelande.
– Prilljakt är gratis för användaren och finansieras genom reklamintäkter på sajt. Här kan vi erbjuda en målgrupp som är väldigt intressant för väldigt många annonsörer. Anledningen är att den är juridiskt myndig och den ses som en stark och konsumerande målgrupp. Därför har sajten också redan från start kända annonsörer som Elon, det globala företaget TCL men givetvis också aktörer från branschen som MinPrilla.se som snabbt identifierade kanalen som 100% rätt för varumärket, säger Kristoffer Dahl från Advisory.