Annons
Växjö
Växjöbo fick fel beställning – får ingen ersättning
Växjö • Publicerad 22 mars 2024
En Växjöbo beställde i helgen varor från en matbutik via Foodoras app men när beställningen levererades var det en annan kunds beställning och varor som fanns i kassarna.
Växjöbon ska ha vänt sig till Foodora som nekat honom ersättning eftersom det vid ett tidigare tillfälle även har blivit fel och att företaget inte betala kompensation för ett återkommande fel.
Nu har Växjöbon vänt sig till Allmänna reklamationsnämnden. Läs mer här.
MISSA INTE!
Här saknas innehåll
Oscar AppelgrenSkicka e-post
Så här jobbar Vxonews med journalistik. Uppgifter som publiceras ska vara korrekta och relevanta. Vi strävar efter förstahandskällor och att vara på plats där det händer. Trovärdighet och opartiskhet är centrala värden för vår nyhetsjournalistik.
Annons
Annons
Annons
Annons